جوک های خیلی خنده دار

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] جهت تغییر آیکون نوار آدرس(فاو آیکون) لینک آیکون خود را به جای لینک زیر قرار بدید
بخش مربوط به تولبار بالای وب
جهت تغییر تبلیغات زیر منو بالای وب کد زیر را ویرایش کنید
مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 34
کل نظرات : 19
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 3
آي پي ديروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 274
بازدید سال : 802
بازدید کلی : 2240

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.15.202.4
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز :

درباره ما

GeM!WeB
به وبلاگ من خوش آمدید دوستان من مطالب جدیدی در اختیارتون می ذارم ولی شما هم لطفا نطر بذارید تا نوخودآگاه این وب رو همیشه دنبال کنید

صفحات جانبی

تاریخ : 1393/11/06
والیبال
تاریخ : 1393/11/05
جوک جدید خنده بازار
تاریخ : 1393/11/05
جوک و اس ام اس خنده دار جدید آبان 93
تاریخ : 1393/11/05
جوک و اس ام اس زناشویی
تاریخ : 1393/11/05
جوک های خیلی خنده دار
تاریخ : 1393/11/05
جوک های بسیار خنده دار سال
تاریخ : 1393/10/24
خيلي جالب ( معجزه ي آيت الكرسي )
تاریخ : 1393/10/22
جوک های خیلی خنده دار دی 93
تاریخ : 1393/10/22
اس ام اس سرکاری و خنده دار دی ماه 1393
تاریخ : 1393/10/22
مورد داشتیم پسره آخر خنده
تاریخ : 1393/10/22
جوک و استاتوس جدید 93
تاریخ : 1393/10/22
جوک و اس ام اس خنده دار جدید دی 93
تاریخ : 1393/10/22
جملات طنز
تاریخ : 1393/10/20
مراحل تست ماشین های شرکت ایران خودرو
تاریخ : 1393/10/20
عکس خیلی جالب
تاریخ : 1393/10/20
ترول و عکس های خنده دار جدید 93
تاریخ : 1393/10/20
جوک جدید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود WhatsApp+ PLUS v6.67 – مسنجر واتس آپ پلاس اندروید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود Clash of Clans v6.407 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود True Skate v1.3.7 – بازی اسکیت بورد حرفه ای اندروید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود KMPlayer (HD Video,Media,Free) v1.3.4 – نرم افزار کا ام پلیر اندروید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود Facebook for Android v26.0.0.0.6 – نرم افزار فیس بوک اندروید
تاریخ : 1393/10/20
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مایلی سایرس به نام Last Goodbye
تاریخ : 1393/10/20
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مایلی سایرس به نام Lucy In the Sky With Diamonds
تاریخ : 1393/10/20
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مایلی سایرس به نام Fun

تبلیغات

جوک های خیلی خنده دار

دسته: جووک,, تاریخ ارسال: یک شنبه 5 بهمن 1393 ساعت: 15:42

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

یکی از مشکلات دوران تحصیل اینه

که وقتی گرسنت می شه نمی تونی درس بخونی

وقتی هم که سیر می شی نمی تونی درس بخونی

ولی مشکل اصلی تر اینه که حد وسط نداره

یا گرسنه ای یا سیر …

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

قربون مادری که اگـه ۱۰۰ تـا پـریز خالی هم باشه

برا وصل کردن اتو گوشیِ تو رو از شارژ در می آره

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

دقت کردین دو جا جاذبه زمین هیچ شمرده شده

یکیش تو خارج از جو زمینه

یکی دیگشم تو کارتون فوتبالیست ها

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

دوسـتـای واقـعـی پشت سر هم حـرف نـمی زنـن

جمع می شن با هـم پشت سر بـقیـه حرف می زنن

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

آیا می دانید چه کسی اولین بار ماست رو کشف کرد ؟

آیا می دانید چه کسی اولین بار آن را با خیار قاطی کرد ؟

آیا می دانید چه کسی به آن گردو و نعنا را افزود ؟

لامصب خیلی حال می ده هرکی بوده دمش گرم !

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم

چون ویروس های لپ تاپم بر اثر کهولت سن از بین میرن

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ

ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩم

ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺯﺩه ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎ

یه همچین آدم احساساتیه

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

با اعصاب خراب اومدم نشسنم به داداشم می گم دیدی چی شد ؟

امروز نه ورزش کردم نه وزن کم کردم !

مرتیکه نامرد دراومده می گه : چرا وزن کم کردی مگه نرفتی دستشویی ؟

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست می کنی خودش بچرخه و بگه : اینجام نپخته

این دانشمندا چی کار می کنن پس ؟

الکی دارن فقط حقوق می گیرن

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

دختر مورد علاقت مهریه ش رتبه کنکورش نباشه صلوات

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم

به طوری که اجسام از فاصه ۲۳٫۵ میلیمتری قابل رویت نیستن

بازم پشهِ می آد زیره گوشم ویز ویز می کنه

اشک تو چشام جمع شد یاد فیلم جان سخت ۴ افتادم  یه لحظه

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

بعضیا هم هستن اینقد ماهن که می خوای هی نگاشون کنی

چیه؟ چرا  زل زدی به من؟

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ می کنم ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻣﮕﺲ می گرفتم

ﺑﻬﺶ ﻧﺦ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ می گرفتم بال هاشو می کندم می بستمش ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﻧﺦ

ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ ﺳﺎﻟﻤﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ می کرد ﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﮑﺴﻞ می کرد می برد ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ

اشک تو چشام جمع می شد آخه ﻻﻣﺼﺐ  خیلی ﺻﺤﻨﻪ ﯼ ﭘﺮﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﻮﺩ

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

ﺑﯿﺎ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﻨﯿﻢ ﺍﺯ ﺩﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺱ

ﺑﯿﺎ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﺸﯿﻢ ﮐﻢ کم

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

باید به بعضیا گفت : بیکار نشینید ، بیاید با احساسات هم بازی کنید !

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو از شعورت استفاده کن قول می دم اگه تموم شد من بازم برات می خرم

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ

ﻧﮕﺎﻩ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :

ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ۲ ﻫﻔﺘﺲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪﻩ !

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ

ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

هر وقت یکی یه جوک خیلی بی مزه براتون تعریف کرد الکی بلند بلند بخندین

وگرنه فکر می کنه متوجه نشدین جوکشو تکرار می کنه و بیشتر حالتونو بهم می زنه

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

بعضیا ﺑﺎ ﻋﯿﻨﮏ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﻋﯿﻨﻪ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻥ

ﻋﯿﻨﮑﻮ ﺑﺮ می دارن ﺍﺻﻦ ﺗﺼﻮﺭﺍﺗﻪ ﺁﺩﻡ ﻟﻪ می شه

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

ﺯﻥ ﻫﺎ ﺍﺻﻦ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻧﯿﺴﺘﻦ!

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﮐﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ

ﻭ ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﻝ ﻭ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﻫﻢ ﺗﻌﺮﯾﻒ

ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺧﺮﯾﺪ

ﯾﮏ ﻣﺎﺷﯿﻦ ترجیحا ﺑﺎﻻﯼ ۴ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ

۲ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮ زعفرانیه

ﯾﻪ ﻭﯾﻼﯼ 10.000 ﻣﺘﺮﯼ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﻝ

ﻭ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺩﺍ ﺳﺮ ﺩﺭ نمی آرین

جوکستان جدید و خنده دار New Funny Joke

 

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

پنج شنبه ، 13 تیر 13923 دیدگاه
 
اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

اینقد تبلیغ کرم حلزون رو پخش کردن

که آدم هر وقت حلزون می بینه دوست داره بره یه امضا ازش بگیره

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

هر چقد بررسی می کنم می بینم تنها کسی که به من نخ داد قرقره بود :)

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

سعی کنین خودتون باشین

و اگه اینی که الان هستین خودتونه ، سعی کنین خودتون نباشین !

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

بیخودی صدای گاو درنیار

من و تو خیلی وقته دیگه ما نیستیم

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

دختره متولد 85 نوشته :

از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم

اونوقت ما تا 15 سالگی برا هواپیما ها بای بای می کردیم

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

یه ضرب المثل چینی هم داشم که افتاد شکست متاسفاته :(

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

ما زیاران چشم یاری داشتیم

یاران هم متقابلا از ما چشم یاری داشتن

ما منتظر اونا ، اونا منتظر ما

هیچی دیگه همیجوری الاف موندیم

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

زندگی رویاست ، زندگی خاطره ست ، زندگی آرزوست ، زندگی شادیست

یکی به من بگه چرا زندگی جعفر نیست  ، چرا بهرام نیست ، چرا فرشاد نیست ؟؟؟

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده

به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :

حالا طرف یه شکری خورد

ببخشید میون کلامتون شکر

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه

ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

می دونستید B همون p

البته وقتی B در دوران بارداری به سر می بره

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

نسل ما پیر شه شبا جای دندون‌ مصنوعی

مچ دست رو باید بذاره تو لیوان آب اینقد موس گرفته

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

یه مطلب خوندم راجع به روشهای صحیح مسواک زدن

کلی توضیح داده بود بعد نوشته بود مسواک رو با زاویه ۴۵ درجه  روی دندون ها بکشید

من الان نقاله تو دهنمه ولی مسواکو نمی تونم حرکت بدم ، کمکم کنید

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

به نظر من مغز کاهو باید به عنوان یک میوه اعلام استقلال کنه

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

بعضی از آقایون هم هستن با گفتن این جمله که والله هرچی زشت تر باشی شانست بیشتره

خودشون رو در دسته بد شانس ها جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی

و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

فرق بین مردای قدیم و جدید

قدیم ترها لحن مردها : این شام من چی شد

حالا : عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو  :)

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

امروز صبح که از خواب بیدار شدم

اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام ؟

یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده :)

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

به بعضی دوستان باید گفت : کم پیدایی الحمدالله

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

این روزا فقط میشه به عزرائیل اعتماد کرد

چون حداقلش اینکه قصد و نیتش مشخصه !

اس ام اس خنده دار و توپ Funny SMS

منبع : سایت تفریحی نمکستان

 

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

یکشنبه ، 9 تیر 13920 دیدگاه
 
جک خنده دار و جدید New Funny Joke

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

انقد بدم میاد وقتی از خواب پا میشم

به جای صبحانه نهار میزارن جلوم

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده

قدیم اینجوری نبود والله جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

نمیدونم چیزی راجع به مثلث عشقی شنیدین ؟

این روزا هشت ضلعیش هم اومده !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

قبلنا می‌گفتن

مرد باید ایستاده بمیرد

یا با گلوله سربی توی سینه

بعضی مردای امروزی زیر موچین وعمل بینی‌ جون ندن خیلیه !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه

فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

به حیف نون ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻭﺭﺕ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻴﺮﺳﻪ؟

میگه آجرش باشه تعداد مطرح نیست

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد دیگه

نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!

برای مثال :

گفتار غلط : میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟

گفتار صحیح : من شب پیش رفیقامم !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﻮﺳﯿﺲ ﮐﺎﻟﺒﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ،ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﮔﻔﺖ : ۵۰۰ ﮔﺮﻡ ﮊﺍﻣﺒﻮﻥ ﻣﺮﻍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ کیفیتشﺧﻮﺑه ؟

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ، ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻡ

ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ ﺷﺪ ۷۰۰ ﮔﺮﻡ ، ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﺳﮕﻢ ﭼﺎﻕ ﻣﯿﺸﻪ،ﮐﻤﺶ ﮐﻦ!

ﺩﻭﺳﺘﻢ |:

خانوادش |:

سگه |:

700 گرم |:

|:

|:

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی می خرم میخورم

و زمانایی که باهات صحبت میکردم رومیشنم سریال میبینم!

یه حالی میده که نگو !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

آدم‌ها را باید از روی منت‌هایی

که وسط دعوا سر آدم می‌گذارند شناخت !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

از اون موقع که کره به ایران باخته

گوشی سامسونگم هنگ کرده

عقده ای :|

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره

این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن

مام یکم بیشتر بخوابیم :|

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

من هنوزشم میرم جلو پنکه آآآآآ می کنم

یه همچین کودک درون قوی و پا برجایی دارم !

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

من از بیگانگان هرگز ننالم

برخورد فیزیکی میکنم باهاشون پدرشونم در میارم

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐسی حیف نون ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻥ!

ﻗﺮﺍﺭ میذارن ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﻦ ﻭ فرار کنن !

ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﺷﻮﻥ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯﻣﯿﮑﻦ ﻭ با سرعت ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ

ﻣﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ تند تند زدن ﻧﻔﺴﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ می زنه رو شونه ﺑﻐﻠﯿﺶ ﺑﻬﺶ میگه  ﻓﮑﺮﺷﻮ بکن ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ داره !

حیف نون بهش می گه بابا راننده منم ، فقط بگین چی شده ؟

جک خنده دار و جدید New Funny Joke

 

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

پنج شنبه ، 30 خرداد 13922 دیدگاه
 
جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

من نمی دونم اول هندزفری اختراع شد بعد گره کشف شد

یا اول گره کشف شد بعد هندزفری

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﻣﺎ ﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻢِ ﯾﺎﺭﯼ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻗﺮص ضد ﺗﻮﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﻻﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻢ

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش می کنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم

بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک می خوردیم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

آدم باس یه رفیق داشته باشه شبای امتحان بزنگه بهش بگه : چند صفحه خوندی؟

اونم بگه :چیووووو؟

تا یه کم دلش گرم شه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

شما یادتون نمیاد یه مسترابایی بود به صورت ذوزنقه

خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین !

لامصب تونل وحشتی بود واسه خودش

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

اﺻﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﺳﺖ !

ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺗﻮ ﭼﻴﺰﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺱ ﻓﻬﻤﻴﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ

البته این نتیجه رو بعد از اینکه جواب امتحانام اومد کشف کردم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

فکرشو کن ، دغدغه زندگی دخترا رنگ ناخوناشونه

اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم خشتکم پاره نباشه یه وقت

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﮐﻨﺎﺭﻡ هستی و ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ

ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺷﺎﻋﺮ این بوده که ﮐﻼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺕ ﻓﺮﻕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

فقط تو محله ماست که بیسکوییت رنگارنگ و آدامس موزی

به عنوان یه واحد پول مستقل به حساب میان

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

گل من الان میام تا ببینمت بای بای

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن ؟

نه جدی نگاه کن ! حالا هنگ کن !

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم ! فک کنم نابغم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

اینایی که فک میکنن از من بهترن

خدایی چه اعتماد به نفسی دارنا

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست جز ناکامی

نتیجه گیری : برید عشق های دات آی آری پیدا کنید

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

وقتی داری درس میخونی تازه میفهمی

که بحث های شبکه ۴ هم خیلی پرهیجانه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

از دختره یه جزوه خواستم

امروز منو صدا کرده میگه چرا رک و راست حرف دلتو نمیزنی ؟

من :|

جزوه :|

رک :|

رو راست :|

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

بچه که بودم یه آبمیوه گیری داشتیم که وقتی روشنش میکردیم

رسما رم میکرد و علاوه بر صدا و ویبره میرفت یه دوری هم میزد تو آشپزخونه

بعد بابام همش منو مامور میکرد اینو نگه دارم تا خودش هویجا رو آب بگیره

دقیقن حس اون کارگرایی رو داشتم که آسفالت رو سوراخ میکنن !

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

تا دست به جزوه میشم

جزوه میگه بیـاع اع اع اع اع دوری کنیم از هـم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ اروپا ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ

ﻣﻨﻢ ۳ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺍز دستش ندم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

اومدم به دختر فامیلمون اس ام اس بنویسم ? salam khoobi

دستم خورد به a  شد ? asalam khoobi

الان خبر دادن از ذوق غش کرده بهش سرم وصل کردن

یه همچین آدم محبوب و جنتلمنی هستم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

بعضی وختا که دارم با آهنگ پلی شده همخونی میکنم حس میکنم صدام واقعا مثل همون خواننده صاحب اثره

بعد یه لحظه آهنگو قطع میکنم و شروع میکنم واسه خودم میخونم

فقط نمیدونم چرا هر دفه که اینکارو میکنم امیدم به زندگی خیلی کم میشه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

یه بارم اومدم مسخره بازی دربیارم به آقا جونم گفتم ددی

یهو دیدم با آرپیجی تو کوچه دنبالمه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

پسرداییم تا حالا لب به سیگار و قلیون نزده

بعد از اینکه تو عشقش شکست خورده

رفته الکترو اسموک (Electro Smoke) خریده می کشه

آخه آدم انــــــقدر پاستوریـزه؟

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

ما یه بار دعوامون شد پسره با موتور افتاد دنبالمون

با دمپایی ابری میزد شیشه ماشین رو بشکونه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

نشستم قلک دلمو شکوندم ، تهش همش چند تا دلخوشی بود

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

دقت کردین !؟

این منبع موثق دهن لق‌ ترین آدمیه که تا الان دیدم

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻡ

ﻧﺎﺧﻦ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﻮﺩ، ﭼﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﻧﮕﺸﺘﻢ ﺟﺰﺀ ﻧﺎﺧﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ :|

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست؟

مثال :

معادل جمله میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی

یک کلمه است : اومدیا

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه

مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی می کشه دور میزنه میاد بیرون

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

تو خونه ما هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدنه

دیر که میشه لامصب بابام با شاتگان، مامانم با اره برقی انتظارمو میکشن !

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

بدترین چیز اون خنده ی اجباری

برای حفظ آبرو بعد از یه زمین خوردن وحشتناکه

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

دقت کردین وقتی مهمون میاد

آشغال ریزه های روی قالی چقدر به چشم میان و بزرگ میشن؟

اصلا میان جلو سلام واحوالپرسی می کنن

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

به نظرم هرکی تو اتوبوس سرپا باشه

و از کسایی که نشستن بدش نیاد مریضه !

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

بعضیام اینقد خودشونو میگیرن انگار منن !

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

وقتی یکی هی میخواد یه چیزی بهت بگه بعد میگه : بی خیال

باید اینقد بزنیش تا بفهمه بی خیال یعنی چی . . . :|

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

موبایلم امروز بهم گفت : منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى ؟ واسه چى ؟

هیچ جوابى نداشتم بدم ، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه :|

جوک خنده دار و جدید New Funny Joke

 

جوک جدید New Joke

دوشنبه ، 20 خرداد 13929 دیدگاه
 
جوک جدید New Joke

جوک جدید New Joke

جوک جدید New Joke

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم

بابام از اونور داد میزنه میگه :

یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست تا رومون بشه بزاریمش دم در !

اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم :|

جوک جدید New Joke

گاهی انقد تو کارام دست دست میکنم

که یهو اطرافیانم پا می شن شروع می کنن هلی کوپتری دست زدن

جوک جدید New Joke

مگه عمر پشه سه چهار روز نیست ؟

چطوری توی این چند روز میتونه یاد بگیره

که پشه کش دید باید قایم شه ؟

جوک جدید New Joke

امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !

جوک جدید New Joke

شمـــام وقتی از خواب بیدار می شید

چند دقیقه تو جاتون می مونیـــن تا لـــود بشین ؟

جوک جدید New Joke

ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !

جوک جدید New Joke

شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید نیم نمره داشت

هر چی بلد نبودید ۲ نمره ای بود؟

جوک جدید New Joke

من اولش یه گوله نمک ید دار بودم

بعدش دستو پا در آوردم

گفتم شما هم درجریان باشید !

جوک جدید New Joke

قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام

بعد به این نتیجه رسیدم خو لامصب یکی دو تا نیستن که !

حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون !

جوک جدید New Joke

دارم به این فکر می کنم وقتی یه جزوه رو می شه

تو یه روز خوند حتما میشه تو یه روزم درسش داد !

پس ما چرا یه ترم دانشگاه می ریم ؟

جوک جدید New Joke

امشب پر از بغضم رفیق ، شانه ات ساعتی چند ؟

چی ؟ ۵۵۰۰ ؟ چه خبره ؟

مارو بگو به تو میگیم رفیق … نخواستیم آقا … .

جوک جدید New Joke

رنگ رخسار خبر میدهد از وضعیت حساب بانکی !

جوک جدید New Joke

یکی رفته آتلیه عکس انداخته فقط واسه پروفایل فیس دوقش

یکی هم مثل من ۲ساله دانشگاه میگه ۶ قطعه عکس بیار واسه پروندت !

جوک جدید New Joke

بچه های امروزی رو نمیتونم درک کنم :

بهش آدامس موزی میدم ناز میکنه میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !

زمان ما آدامس موزی خدایی می کرد

ما اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغه خودش !

جوک جدید New Joke

صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست

از یه بنده خدایی گوشی گرفتم

زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟

گفتن حالا میگردیم خبر میدیم

یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره

پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن

میگم : بله؟

میگن : الو سلام

میگما گوشیت تو خونه نیستا بگرد پیداش کن !

جوک جدید New Joke

چند مگس مگه؟

تعجب یک همشهری از حجم فلش مموری !

جوک جدید New Joke

ما خواهان تمرگیدن دکمه “پ” کیبورد در یک جای ثابت می باشیم !

جوک جدید New Joke

رفتم بانک به تحویلدار گفتم : میخوام یه حساب مشترک باز کنم !

میپرسه با کی ؟

گفتم : با یکی که خیلی پول داره …

گفت : خودتو مسخره کن !

اعصابا هم ضعیف شده ، ملت کارشونم درست انجام نمیدن !

جوک جدید New Joke

الان شش ترمه درس خوندم چهار ترم مشروط شدم ؛

کدام گزینه نزدیک به من است ؟

مخروج

مشمول

همه موارد به ترتیب حروف الفبا

جوک جدید New Joke

پسرخالم معدلش شده ۱۹٫۷۵

سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته

من همسن این بودم ۱۲ میشدم تا خونه با کیف روپایی میزدم !

جوک جدید New Joke

یه بارم عاشق شدم

بعد بیشتر فکر کردم دیدم نه بابا جیش دارم !

جوک جدید New Joke

یه قانونی هست که می گه اگه بری کره مریخ

اونجا سیگار بکشی

بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !

جوک جدید New Joke

تو هر زمینه ای خر شدیم

به جز خرپولی

جوک جدید New Joke

ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ

ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ

ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ

ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ !

جوک جدید New Joke

ملت میرن آتلیه عکس میگیرن

نیم کیلو فتوشاپ رو صورتشون خالی میکنن

بعد وقتی میری از نزدیک میبینیشون

قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکف ۴۰ متری !

جوک جدید New Joke

طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین

خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی !؟

جوک جدید New Joke

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه

یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه : بابا تو مارو کشتی

الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن !

بیشعور کثافت ولمون کن دیگه

گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات آش آوردم!

جوک جدید New Joke

گاهی نمیتونم تشخیص بدم

که من واقعا الان گشنمه

یا فقط حوصلم سر رفته !

جوک جدید New Joke

به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه

برا همه توضیح ندی حالت داغونه

جوک جدید New Joke


امید وارم از این سایت لذت برده باشید
  • نویسنده:

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







کد شبکه های اجتماعی بالای منو چپ
ما در شبکه های اجتماعی :

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نظرسنجي

کدام نوع مطالب از دیدگاه شما محبوب است؟

امکانات جانبی


ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین نظرات کاربران

fatemeh - - 1393/11/12
zahra - سلام
باحال بودن
بهم سر بزن
و نظرتو بگو
مرسی
بای - 1393/11/6
parnia -
باحال بود - 1393/11/6
●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·● - بازم مرسی مررررررررررسی


خیلی دنبالشون گشتم - 1393/10/24
●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·● - واااااییییییییی خیلیییییی خوبههههههههه - 1393/10/24
●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·● - واایییییییییی خیلیم گزاشتیاااااا میییییییییسی ممنننننننننننننننووووووووووون - 1393/10/24
●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·● - مررررررررررررسی ممنوووووووون دستتت طلاااااااااااااااااااااااااااا اا که آهنگ مایلی گزاشتی - 1393/10/24
ريحانه - اهنگاي خارجي باحالن جون بااينكه نمي فهمي چي ميگن اما تو جو خارجي بودن قرارت مي دن
پاسخ: دقیقا - 1393/10/20
ريحانه - چه باحال سركاريه خوبيه - 1393/10/20
ريحانه - عين واقعيته - 1393/10/20
تبلیغات متنی پایین منوی سمت چپ
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir